onsdag den 19. juni 2013

Sommerhygge

Jeg går med matematikeksamen over hovedet og kan slet ikke tage mig sammen til at læse op, selvom jeg burde, for den tæller på mit studenterbevis.... ØV.
Jeg vil hellere have sommerferie for snart fylder jeg 18 også skal jeg til New York lige efter! Det er så vildt og jeg glæder mig SÅ meget :)

Men imens jeg går her og har (læse)ferie, får jeg også lavet en masse mad ;)

Især denne ret, er jeg ret vild med, så derfor: 
Til 1 person
en "klump/firkant"fuldkorns nudler
1/4 ukogt broccoli 
3 radiser
200 g rejer
20 gram cashewnødder
Karry, salt, paprika, peber

Kog nudlerne og skær broccoli og radiser ud i små stykker
Tag en wok eller en stor pande og kom lidt smagsneutal olie på og steg derefter først broccoli og kom så de andre ingredienser i og smag til med krydderierne  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar