fredag den 21. juni 2013

Smoothie

En meget klassisk smoothie, men sådan en er jo perfekt til at at tage den værste morgensult. Jeg er en gnav-pot indtil jeg får min morgenmad og sådan er det altid ;) Så morgenmad er det vigtigste måltid for mig.
Jeg elsker hindbær i smoothies og derfor lavede jeg denne smoothie i morges sammen med min morgenmadsvaffel. Jeg kom havregryn i for, at den skulle mætte mere også giver det en god konsistens


Til et stort glas
1 dl frosne jordbær
1 dl frosne hindbær
1/2 tsk honning
1,5 dl havregryn
Mælk til det dækker
5 hakkede mandler på toppen

Kom jordbær, hindbær, honning og havregryn i blenderen og tag mælk i så det dækker ingredienserne. Blend så til det bliver smooth og kom de hakkede mandler på toppen -og som man kan se, kun til kanten :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar