onsdag den 26. juni 2013

At rejse er at leve

Jeg elsker at rejse og det gør mine forældre heldigvis også, så derfor har jeg været så heldig, at have været ude at rejse en del gange efterhånden :) Der er billeder fra en del år og derfor også af forskellig kvalitet - men jeg har nydt hver ferie på sin måde, for ingen tvivl om, at hver verdensdel er fantastisk på sin måde! 

Tyrkiet part 3

          Belgien                                        Holland                                      Canada
                                        Tenerife                                                    Tyskland
 
                                          Lanzarote                                   Norge                              

                                         Lanzarote                                        Tyrkiet part 2
                                        Paris                                                London part 4
                                         Berlin                                                London part 3                      

                                   London part 1                                         London part 2
                                       Mallorca part 2                               Kreta 

                                          Canada                                      Canada                             

Er verden ikke smuk? Især Canada er en af mine favoritter, der var simpelthen så smukt! Og London, hvor jeg efterhånden har været et par gange, er klart en af mine favorit yndlings storbyer. 
I år har jeg stadig et meget spændende tur til The big Apple i vente  om 14 dage og en kærestetur til Tyrkiet med min dejlige kæreste i efterårsferien <3 

At rejse er at leve

Ingen kommentarer:

Send en kommentar