søndag den 23. juni 2013

New Yoooork, baby

Jeg glæder mig så meget... Altså sådan helt vildt meget. Sådan om i, at jeg tæller dage og timer. Jeg elsker virkelig at rejse og jeg er så spændt og jeg kan slet ikke vente med at skulle se den by, jeg har ønsket mig at i så mange år.
Jeg elsker at se verden, gå steder jeg aldrig har været før. Ligge på strande og slappe af, spise specialiteter (vegetariske, hihi), shoppe steder der ikke ligger i Danmark, være sammen med min familie og se andre kulturer. Jeg har været en del steder efterhånden og rejser et par gange om året - virkelig en luksus jeg sætter meget stor pris på.
Denne fantastiske rejse jeg skal på om et par uger, fik jeg i julegave af min onkel :)

....og SE lige, hvor fantastiske the big apple ser ud!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar