mandag den 5. august 2013

Små glimt

Jeg bliver så glad af disse indlæg, for det får mig til at huske på de små gode ting, som gør en glad ind i hjertet. Det der gør mig glad, er at have det godt med mig selv og det har jeg, når jeg træner, spiser sundt og er sammen med mennesker jeg holder af :)

Som da jeg spiste denne aftensmad før jeg tog på job

Eller spiste denne frokost, da jeg kom hjem fra NY

..Eller da jeg var i New York, en af mine største drømme

Verdens bedste raw nøddebarer. Tror jeg vil lægge opskriften ud, bare så jeg ikke selv glemmer den! :)

Wuhu, da jeg bestod teoriprøven og spiste frokost med ham den dejligste nede ved vandet <3

Når jeg træner, som om jeg har været i bad! Det giver mig det største overskud der findes

Sveddryppende træning

Og et par brune stænger til en omgang 'leg-day'

Den lækreste vegetar aftensmad med falafel 

Og mit første forsøg med en såkaldt mugcake. Muuuums!

I dag har min skønne lillebror 10års fødselsdag, og da vores forældre ikke har ferie længere, måtte storesøster træde til med morgensang og pandekager med is til morgenmad til den glade fødselar

Og jeg købte den nederdel jeg har ledt efter siden jeg var i CPH lufthavn i starten af juli.....

Og denne skønhed (nederdelen, hihi) røg også i kurven

...Måske du skulle købe nogle nye shorts, Nanna? 

Nu starter jeg snart i skole igen. Det sidste år i gymnasiet og jeg glæder mig til at se min klasse igen og til næsten ingen timer at have. Life is goooood :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar