lørdag den 31. august 2013

Chokolade fudge

Endnu en af Helsematilde's opskrifter :) Mit første forsøg med fudge og det blev faktisk ret godt - hvis jeg selv skal sige det.
Jeg har ikke rigtigt ændret så meget på opskriften, så I får den bare her


Til mange stykker
2,5 dl kokosmel
1 spsk peanutbutter
1 dl kakao
1 banan
3 tsk honning
1 tsk vaniliesukker
Lidt salt

Blend kokosmelen med en stavblender indtil det bliver lidt "smør" agtigt, eller i hvert fald ikke ligner kokosmel længere. Kom alle de andre ingredienser i og find nogle forme frem. Jeg brugte nogle chokolade forme og nogle små fine forme med hjerter på :)
Når al massen er kommet ned i forme, kommes de i fryseren i min. 20 minutter
Pynt evt med hakkede kerner, nødder eller chokolade på toppen



Ingen kommentarer:

Send en kommentar